BLACK FRIDAAY!!! - 25 % na VŠETKO s kódom: BLACK25SK! 💥 Makáme na plné obrátky, ale môže sa stať, že sa váš balíček trošku oneskorí. Ďakujeme za trpezlivosť a pochopenie! 

BIG BOY má novú vizuálnu identitu. Ikonický panáčik ožil a sfarbil sa do fialova

BIG BOY má novú vizuálnu identitu. Ikonický panáčik ožil a sfarbil sa do fialova
Popis produktu

Vlani po piatich rokoch sme zmenili logo. Čierny statický panáčik ožil a spoločne s nápisom BIG BOY zmenil farbu. Nová vizuálna identita z dielne štúdia Netvarec zjednotila firemnú komunikáciu a má za cieľ posunúť značku do prémiového sektora. Z malého BIG BOYa za päť rokov jeho existencie vyrástol veľký chlapec, ktorý má svoj názor a vie, čo chce.

Kreatívne a odvážne logo by malo viac pritiahnuť pozornosť

Jedným z hlavných cieľov novej firemnej identity bolo omladenie značky a prehodnotenie priorít v logu. V pôvodnom logu vynikal obrázok panáčika na úkor názvu značky. Nové logo komunikuje predovšetkým značku BIG BOY a tým ju lepšie predáva, aby sa jej v konkurenčnom prostredí darilo ešte viac.

„BIG BOY novým grafickým vizuálom ožíva a posúva sa ďalej. Nové logo, nad ktorým sme sa rozhodovali rok, lepšie vyjadruje náš mindset. Už nie sme čierni ani bieli, ale farební. Chceme byť hraví a dynamickí,“ hovorí Alex Koníček.

 

Staré vs. nové logo

Hlavné bolo zjednotiť dizajn všetkých produktov

BIG BOY už nie je len a iba o orechových krémoch ako na začiatku. Sortiment sa rozrástol aj o ďalšie výrobky ako dražované orechy, granolu alebo lyo ovocie. Plány do budúcnosti sú ešte väčšie. Tým ako značka rýchlo vyrástla a vzniklo množstvo nových produktov, každý vyzeral trochu inak. To značku skôr rozdeľovalo, než aby ju to spojilo. Bolo potrebné zjednotiť produktové rady a vytvoriť koncept, ktorý bude zákazníkom dobre zrozumiteľný.

Nedržíme sa len fialovej a vanilkovej, chceme byť kreatívnejší naprieč produktmi. Tým, že používame rovnaké písmo a ilustrácie a rovnaký layout, tak všetko vyzerá pekne zjednotene. Na etiketách komunikujeme hlavne logom, aby sme značku čo najviac predali,“ dopĺňa Alex.

Redesign produktov

Vytvorené21. 3. 2022
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveniePovoliť všetko

Vážení zákazníci,
máme pre vás novinku! Pokiaľ objednávate do Česka, prosíme vyberte Česko*.
*Váš výber sa automaticky uloží.

Príjemné nakupovanie! 💜