Maškrtníci, zasypali ste nás objednávkami – ďakujeme vám! 🥰 Makáme naplno, ale môže sa stať, že sa váš balíček trochu oneskorí. Ďakujeme za trpezlivosť a pochopenie! 💜

Najčastejšie otázky

 

Na čo sa nás najčastejšie pýtate?

 

  1. Prečo bola moja objednávka stornovaná?
    Zrejme sme nedostali Tvoju platbu. Prosím, skontroluj si účet a prever, či bola platba úspešná. Pokiaľ nie, kontaktuj našu zákaznícku linku, kde zmeníme formu platby a pošleme číslo účtu, na ktoré je možné platbu dodatočne zaslať. Naša zákaznícka linka je tu pre Teba.

  2. Kedy mi pošlete balíček?
    Objednávky sa snažíme odoslať čo najskôr, spravidla do 2-3 dní od prijatia objednávky. Niekedy sa však môže stať, že je naša expedícia plne vyťažená, a aj keď pracuje na plné obrátky, môže dôjsť k malému oneskoreniu. Vždy Ťa však vopred informujeme emailom, aby si vedel, že na Teba myslíme.

  3. Kedy a kde si môžem vyzdvihnúť objednávku na osobný odber?
    Akonáhle je objednávka vybavená, informujeme ťa emailom, že je balíček možné vyzdvihnúť. Výdajné miesto našej prevádzky je na adrese Štěrboholská 1434/102a, Praha Hostivař. Sme tu v pracovné dni od 7-15 hodín. A neboj sa, pohodlne u nás zaparkuješ.

  4. Môj krém má inú konzistenciu, než je na fotkách.
    Áno, áno, aj to sa môže stať. Je to tým, že do našich krémov nepridávame žiadne farbivá alebo konzervanty. Krémy tak môžu reagovať na zmenu teploty, predovšetkým v zimných mesiacoch. Pokiaľ chceš mať krém s jemnou a hladkou konzistenciou, vlož ho do vodného kúpeľa alebo do mikrovlnky, ale len na pár sekúnd! Následne premiešaj lyžičkou a voalááá…!
    Viac tu: ( https://www.bigboy.cz/co-je-cukerny-vykvet-a-proc-vznika-p2253/ )

  5. Dostal som poškodený tovar.
    Na našich obaloch si dávame veľmi záležať, preto nás vždy mrzí, pokiaľ je produkt počas prepravy poškodený. Nezúfaj, všetko má riešenie! Kontaktuj nás cez tento formulár , kde to spoločne vyriešime.

  6. Neobdržal som zľavu na prvý nákup.
    Na základe registrácie sme všetky informácie smerovali na Tvoj email. Mrkni aj do hromadnej pošty alebo spamu. Akonáhle potvrdíš odkaz v prijatom emaile, obdržíš od nás zľavový kód, ktorý je možné v nasledujúcej objednávke uplatniť. Pozor, všetko má svoje pravidlá, preto si starostlivo prečítaj všetko.

  7. Neuplatnil som zľavový kód v objednávke.
    Je škoda prísť o zľavičku. Kontaktuj teda našu zákaznícku linku, kde určite vymyslíme, ako to napraviť.

  8. Radi by sme sponzorský dar.
    Ak máš záujem o sponzorský dar, tak skús napísať našej „markeťáčke“ Kristínke na kristyna@bigboy.cz , ktorá zistí naše možnosti a dá Ti vedieť.

  9. Kedy bude ďalšia akcia/zľavový kód?
    O všetkých zľavách a akciách informujeme na našich sociálnych sieťach. Pokiaľ nás budeš pravidelne sledovať, určite Ti nič neutečie 😊

  10. Ako je to s dopravou?
    Objednávky zasielame v rámci SK a tiež Nemecka a Rakúska. Všetky naše dopravcu nájdeš tu . Ceny jednotlivých dopravcov sa Ti potom zobrazia v košíku.

  11. Neprišiel žiadny email o mojej objednávke.
    Pokiaľ si neobdržal hneď prvý email s potvrdením objednávky, pravdepodobne si sa preklepol a tým pádom nedostaneš žiadnu informáciu k objednávke. Prosím, napíš nám, my Ti email opravíme a dopošleme potvrdenie objednávky.

 

RIEŠIL BY STE RÁD NIEČO INÉHO?

V tom prípade nám napíš na ahoj@bigboy.cz alebo nám zavolaj na našu zákaznícku linku - +420 252 252 902 od PO-PI v čase 8-15h

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveniePovoliť všetko

Vážení zákazníci,
máme pre vás novinku! Pokiaľ objednávate do Česka, prosíme vyberte Česko*.
*Váš výber sa automaticky uloží.

Príjemné nakupovanie! 💜