Nestíhaš vianočné darčeky? Nevadí, daruj darčekový poukaz! 🎁 🎁

Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

Vážení zákazníci, tento dokument, ktorý práve čítate, sú naše všeobecné obchodné podmienky (ďalej len ,,VOP“). Ide o právny dokument, ktorý popisuje nakupovanie nášho tovaru prostredníctvom nášho internetového obchodu (e-shop) prevádzkovanom na internetovej stránke www.bigboy.sk (ďalej len ,,internetový obchod“).

I.

Úvodné ustanovenia

  1. Spoločnosť arachis s.r.o., IČO: 05249881, IČ DPH: CZ05249881, so sídlom Štěrboholská 1434/102a, 10200 Praha – Hostivař, zapísaná v obchodnom registri vedenom u Městkého soudu v Praze, oddíl C, vložka 260681 (ďalej len ,,predávajúci“) realizuje prostredníctvom on-line predaja predaj tovaru prostredníctvom internetového obchodu (e-shop) prevádzkovanom na internetovej stránke www.bigboy.sk (ďalej len ,,internetový obchod“).

Kontaktné údaje:

email: ahoj@bigboy.cz

telefon: +420 252 252 902

web: www.bigboy.sk

  1. Tieto VOP upravujú zmluvné vzťahy a vymedzujú vzájomné práva a povinnosti medzi predávajúcim a kupujúcim, a to výlučne pri internetovom predaji tovaru. Tieto zmluvné vzťahy sa spravujú všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky, uzatvorenou kúpnou zmluvou a týmito VOP.

  2. V kúpnej zmluve je možné dojednať ustanovenia aj odlišne ako sú dojednané v týchto VOP. V takom prípade má prednosť úprava dojednaná v kúpnej zmluve. Kúpna zmluva a VOP sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.

  3. Pokiaľ je zmluvnou stranou spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť), spravujú sa vzťahy, ktoré nie sú upravené týmito VOP, zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, zákonom č. 102/2014 Z.z o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v platnom znení, zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov, ako aj ostatnými platnými právnymi predpismi. Pokiaľ je zmluvnou stranou podnikateľ (fyzická alebo právnická osoba, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu v rámci svojej podnikateľskej činnosti), spravujú sa vzťahy neupravené týmito VOP zákonom č. 513/1991 Z.z. Obchodným zákonníkom v platnom znení. Pre účely týchto VOP sú spotrebiteľ a podnikateľ označovaní jednotne slovom ,,kupujúci“, okrem prípadov, z ktorých je zrejmé, že sa jedná o spotrebiteľa resp. podnikateľa.



II.

Informácie o tovare a cenách

  1. Informácie o tovare, vrátane ceny a popisu vlastností tovaru sú uvedené pri každom tovare v katalógu internetového obchodu. Ceny tovaru sú uvádzané vrátane dane z pridanej hodnoty (vrátane DPH) a zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované v internetovom obchode. Toto ustanovenie nevylučuje možnosť uzavretia kúpnej zmluvy na základe individuálne dohodnutých podmienok.

  2. Prezentácia tovaru umiestnená v katalógu internetového obchodu je informatívneho charakteru a zo strany predávajúceho nie je návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy. Kúpnu zmluvu je možné uzavrieť iba spôsobom uvedeným v týchto VOP.



III.

Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy

  1. Náklady, ktoré kupujúcemu vzniknú pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory), hradí kupujúci sám. Tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.

  2. Kupujúci vykonáva objednávku tovaru nasledovnými spôsobmi:

  • prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, ak vykonal predchádzajúcu registráciu v internetovom obchode,

  • vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.

  1. Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru, spôsob platby a doručenia.

  2. Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Kupujúci odošle predávajúcemu kliknutím na tlačidlo ZAPLATIŤ. Údaje uvedené kupujúcim v objednávke považuje predávajúci za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa oboznámil s týmito VOP.

  3. Bezodkladne po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci zadal do objednávkového formulára a zároveň spolu s týmto potvrdením kupujúci obdrží potvrdenie, že objednávka sa vybavuje. Toto potvrdenie sa považuje za uzavretie zmluvy a objednávka sa považuje za záväznú.

  4. Napriek všetkej vynaloženej snahe predávajúceho môžu nastať situácie, keď po potvrdení objednávky predávajúci zistí, že vzhľadom na dostupnosť jeho zásob nebude schopný tovar doručiť. V takom prípade predávajúci zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením kupujúceho o prijatí tejto ponuky predávajúcemu na jeho emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach.

  5. Kupujúci môže zrušiť objednávku do momentu doručenia oznámenie o prijatí objednávky predávajúcim. Kupujúci môže zrušiť objednávku telefonicky na telefónnom čísle predávajúceho, ktoré je uvedené v týchto VOP alebo elektronickou správou na email predávajúceho, ktorý je uvedený v týchto VOP.

  6. Kupujúci môže zmeniť objednávku do momentu doručenia oznámenia predávajúceho o prijatí objednávky. Po uzavretí kúpnej zmluvy môže kupujúci zmeniť objednávku v prípade, že objednávka ešte nebola uhradená (v prípade ak kupujúci zvolil možnosť platby prevodom na účet) alebo v prípade, že kupujúci zvolil možnosť platby na dobierku. Kupujúci môže zmeniť objednávku telefonicky na telefónnom čísle predávajúceho, ktoré je uvedené v týchto VOP alebo elektronickou správou na email predávajúceho, ktorý je uvedený v týchto VOP.

  7. V prípade, že došlo ku zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho pri uvedení ceny tovaru v internetovom obchode alebo v priebehu objednávania, nie je predávajúci povinný dodať kupujúcemu tovar za túto celkom zjavne chybnú cenu ani v prípade, že kupujúcemu bolo zaslané automatické potvrdenie o obdržaní objednávky podľa týchto VOP. Predávajúci informuje kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením kupujúceho o prijatí tejto ponuky predávajúcemu na jeho emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach.



IV.

Zákaznícky účet

  1. Na základe registrácie kupujúceho vykonanej v internetovom obchode má kupujúci možnosť pristupovať do svojho zákazníckeho účtu. Zo svojho zákazníckeho účtu môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru. Kupujúci môže objednávať tovar aj bez registrácie.

  2. Pre založenie zákazníckeho účtu je potrebné vyplniť registračné údaje. Pre úspešné vytvorenie zákazníckeho účtu je potrebné potvrdiť registráciu. Pri registrácii sú od kupujúceho požadované niektoré jeho údaje, s ktorými bude predávajúci nakladať v súlade so Zásadami ochrany osobných údajov, ktoré sú uložené na webovej stránke predávajúceho www.bigboy.sk. Ak sa kupujúci rozhodne z akéhokoľvek dôvodu zákaznícky účet zrušiť, je potrebné kontaktovať predávajúceho elektronickou správou na jeho email, ktorý je uvedený v týchto VOP.

  3. Pri registrácii do zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v zákazníckom účte je kupujúci pri akejkoľvek ich zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne.

  4. Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadne informácií nevyhnutných k prístupu do jeho zákazníckeho účtu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné zneužitie zákazníckeho účtu tretími osobami.

  5. Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie zákazníckeho účtu tretím osobám.

  6. Predávajúci môže zrušiť zákaznícky účet kupujúceho, a to najmä v prípade, keď kupujúci svoj zákaznícky účet dlhšie nevyužíva alebo v prípade, keď kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy a týchto VOP.

  7. Vzhľadom na možnú nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia predávajúceho, prípadne nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia tretích osôb berie kupujúci na vedomie, že zákaznícky účet nemusí byť dostupný nepretržite.



V.

Platobné podmienky a dodanie tovaru

  1. Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci zaplatiť nasledujúcimi spôsobmi:

  • bezhotovostne prevodom na bankový účet predávajúceho IBAN: CZ2001000001238295500227;

  • bezhotovostne platobnou kartou;

  • bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho prostredníctvom platobnej brány GoPay;

  • bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho prostredníctvom platobnej brány GooglePay;

  • bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho prostredníctvom platobnej brány ApplePay;

  • dobierkou v hotovosti alebo bezhotovostne platobnou kartou pri prevzatí tovaru;

  • v hotovosti alebo bezhotovostne platobnou kartou pri osobnom prevzatí tovaru v niektorom z odberných miest poskytovateľa služieb Zásielkovňa;

  • v hotovosti alebo bezhotovostne platobnou kartou pri osobnom prevzatí tovaru v niektorom z odberných miest poskytovateľa služieb DPD Parcel shopu.

Vyššie uvedené možnosti platby môžu byť kedykoľvek zmenené. Prehľad aktuálne možných spôsobov platby je vždy dostupný v internetovom obchode predávajúceho pri dokončení objednávky.

  1. Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu aj náklady spojené s balením a dodaním tovaru v zmluvnej výške. Ak nie je ďalej výslovne uvedené inak, rozumie sa kúpnou cenou aj náklady spojené s dodaním tovaru.

  2. V prípade platby v hotovosti je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 7 dní od uzavretia kúpnej zmluvy.

  3. V prípade platby prostredníctvom platobnou brány postupuje kupujúci podľa pokynov príslušného poskytovateľa elektronických platieb.

  4. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu splnený okamihom pripísania príslušnej sumy na bankový účet predávajúceho.

  5. Tovar je kupujúcemu dodaný:

  • na adresu, ktorú kupujúci zadal v objednávke;

  • prostredníctvom výdajne zásielok na adresu výdajne, ktorú kupujúci určil;

  • osobným odberom v prevádzkarni predávajúceho.

  1. Spôsob dodania si kupujúci zvolí počas objednávania tovaru.

  2. Náklady na dodanie tovaru v závislosti na spôsobe odoslania a prevzatia tovaru sú uvedené v objednávke kupujúceho a v potvrdení objednávky predávajúcim. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe individuálnej požiadavky kupujúceho, riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy znáša kupujúci.

  3. Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru. V prípade akýchkoľvek vád je kupujúci povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu, ktoré nasvedčuje neoprávnenému vniknutiu do zásielky, nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.

  4. Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, kupujúci je povinný prevziať tovar pri dodaní. V prípade, že je nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom ako bolo uvedené v objednávke z dôvodov na strane kupujúceho, je kupujúci povinný zaplatiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.

  5. Predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad – faktúru. Predávajúci odošle daňový doklad na emailovú adresu kupujúceho zadanú v objednávke.

  6. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar, vrátane nákladov na dodanie. Zodpovednosť za náhodnú stratu, poškodenie či zničenie tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.

  7. Doba dodania tovaru je uvedená v internetovom obchode predávajúceho, v mimoriadnych prípadoch môže byť doba dodania predĺžená.



VI.

Odstúpenie od zmluvy

  1. Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, má právo v súlade s § 7 zákona č. 102/2014 Z. z. odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní od prevzatia tovaru. V prípade, ak v rámci jednej objednávky bol tovar dodaný oddelene, lehota na odstúpenie plynie okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný.

  2. V súlade s § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy predmetom ktorej je:

  • predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze;

  • predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený;

  • predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom.

Vzhľadom na vyššie uvedené skutočnosti a charakter tovaru, ktorý predávajúci ponúka v internetovom obchode si predávajúci dovoľuje kupujúceho upozorniť na skutočnosť, že pri väčšine ponúkaného tovaru v internetovom obchode predávajúceho nebude môcť kupujúci od kúpnej zmluvy odstúpiť.

  1. Na dodržanie lehoty pre odstúpenie od zmluvy musí kupujúci odoslať prehlásenie o odstúpení v lehote pre odstúpenie od zmluvy.

  2. Na odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využiť vzorový formulár k odstúpeniu od zmluvy poskytovaný predávajúcim, ktorý má kupujúci k dispozícii na webovej stránke predávajúceho www.bigboy.sk. Odstúpenie od kúpnej zmluvy zašle kupujúci na emailovú alebo adresu sídla predávajúceho uvedenú v týchto VOP.

  3. Kupujúci, ktorý odstúpil od zmluvy, je povinný vrátiť predávajúcemu tovar do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Kupujúci znáša náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu, a to aj v prípade, ak tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu obvyklou poštovnou cestou. Kupujúci je povinný vrátiť tovar nepoškodený.

  4. V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy, je predávajúci povinný bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, vrátiť kupujúcemu všetky peňažné prostriedky vrátane, nákladov na dodanie, ktoré od neho prijal, rovnakým spôsobom akým boli peňažné prostriedky od kupujúceho prijaté. Predávajúci vráti kupujúcemu prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tým kupujúci súhlasí a ak mu tým nevzniknú ďalšie náklady.

  5. Ak kupujúci zvolil iný než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý predávajúci ponúka, vráti predávajúci kupujúcemu náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.

  6. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nie je predávajúci povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, ako mu kupujúci tovar odovzdá. Ak kupujúci vráti predávajúcemu tovar s poškodeným obalom a zároveň pôjde o tovar uvedený v bode 2. tohto článku VOP, predávajúci o tejto skutočnosti informuje kupujúceho. V takomto prípade prijaté peňažné prostriedky nebude možné vrátiť.

  7. Kupujúci musí predávajúcemu vrátiť tovar nepoškodený, neopotrebovaný a neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom obale. Nárok na náhradu škody vzniknutej na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.

  8. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Predávajúci o tejto skutočnosti bezodkladne informuje kupujúceho prostredníctvom emailovej adresy uvedenej v objednávke a vráti kupujúcemu v lehote 14 dní od doručenia oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe kúpnej zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom, poprípade spôsobom určeným kupujúcim.



VII.

Zodpovednosť za vady a reklamácia

  1. Predávajúci je povinný kupujúcemu zabezpečiť dodanie tovaru v súlade s uzavretou kúpnou zmluvou, týmito VOP a všeobecne záväznými právnymi predpismi.

  2. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri jeho prevzatí kupujúcim. Pri použitom tovare predávajúci nezodpovedá za vady tovaru vzniknuté jeho použitím alebo opotrebením. Pri tovare predávanom za nižšiu cenu predávajúci nezodpovedá za vadu tovaru, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.

  3. Predávajúci zodpovedá za vady tovaru, ktoré sa vyskytnú po jeho prevzatí kupujúcim v záručnej dobe (ďalej len ako „záručná doba“). Pri tovare potravinárskeho charakteru sa záručnou dobou na účely reklamácie rozumie dátum spotreby alebo dátum minimálnej trvanlivosti tovaru. Záručná doba tovaru, ktorý nemá charakter potravinárskych výrobkov, je 24 mesiacov. Ak je na predávanom tovare, jeho obale alebo na pripojenom návode vyznačená lehota na použitie, záručná doba sa neskončí pred uplynutím tejto lehoty.

  4. Predávajúci nezodpovedá za vadu tovaru, ak:

  1. kupujúci spôsobil vadu tovaru sám (napr. v dôsledku nesprávneho skladovania tovaru),

  2. kupujúci pred prevzatím tovaru o vade tovaru vedel, resp. bol na vadu výslovne a jasne upozornený a ak bola pre vadu tovaru poskytnutá zľava z ceny tovaru,

  3. vady vznikli v záručnej dobe v dôsledku opotrebenia tovaru spôsobeného nesprávnym či nadmerným používaním tovaru,

  4. vady tovaru boli spôsobené zásahom neoprávnenej osoby do tovaru alebo jeho súčastí,

  5. sa tovar reklamuje po uplynutí záručnej doby alebo inej lehoty, v rámci ktorej si má tovar uchovať svoje špecifické vlastnosti (dátum spotreby alebo doba minimálnej trvanlivosti).

  1. V rámci reklamácie je kupujúci oprávnený žiadať, aby predávajúci odstránil vadu, ktorú tovar má. Namiesto toho môže kupujúci žiadať aj dodanie nového tovaru bez vady alebo opravu tovaru. To neplatí, pokiaľ je zvolený spôsob odstránenia vady nemožný alebo neprimerane nákladný, čo predávajúci posúdi najmä s ohľadom na význam vady, hodnotu, ktorú by tovar mal bez vady, a to, či môže byť vada odstránená bez značných ťažkostí pre kupujúceho.

  2. Predávajúci odstráni vadu v primeranom čase tak, aby kupujúcemu nespôsobila značné ťažkosti, pričom sa zohľadní povaha tovaru a účel, na ktorý kupujúci tovar kúpil.

  3. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže podľa vlastnej úvahy vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný tovar za bezvadný, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

  4. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád tovar riadne užívať. Ak ide o neodstrániteľné vady, ktoré nebránia, aby sa tovar riadne užíval, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny.

  5. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzke, v ktorej je prijatie reklamácie možné, prípadne aj v sídle alebo mieste podnikania, na emailovej adrese uvedenej v týchto VOP a prostredníctvom pošty (vhodným spôsobom je doporučený list na adresu sídla predávajúceho). V prípade reklamácie v rámci e-mailovej komunikácie alebo prostredníctvom pošty, je kupujúci povinný zaslať predávajúcemu aj fotografiu vadného tovaru a šaržu tovaru.

  6. Predávajúci je povinný kupujúcemu vydať písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo na reklamáciu uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje, ako aj potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.

  7. Predávajúci vybaví reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.

  8. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.

  9. Práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho vyplývajúce z tohto článku VOP sa spravujú zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení a zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.

  10. Ustanovenia tohto článku VOP sa vzťahujú výlučne na kupujúceho – fyzickú osobu, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy s predávajúcim nekonala v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti.



VIII.

Ochrana osobných údajov

  1. Predávajúci v rámci prevádzky internetového obchodu spracúva osobné údaje kupujúceho v súlade s Nariadením Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) ako aj v súlade so súvisiacimi príslušnými právnymi predpismi upravujúcimi ochranu osobných údajov (napr. zákon č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, vyhlášky Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky v platnom znení).

  2. Informácie o spracúvaní osobných údajov si môže kupujúci prečítať na webovej stránke predávajúceho www.bigboy.sk v sekcii Ochrana osobných údajov.



IX.

Doručovanie

  1. Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.

  2. Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v týchto VOP. Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v objednávke.

X.

Mimosúdne riešenie sporov

  1. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporou z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr.@soi.sk. Internetová adresa: https://www.soi.sk/.

Pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy je možné využiť Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.

  1. Kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line) je Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislave, internetová adresa: http://esc-sr.sk/.



XI.

Záverečné ustanovenia

  1. Vzťahy a prípadné spory, ktoré vzniknú na základe kúpnej zmluvy sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, tak sa bude riadiť právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov.

  2. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovení zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.

  3. Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek, filmov, grafiky, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, prináležia predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.

  4. Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením či účelom.

  5. Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.

  6. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.



Tieto všeobecné obchodné podmienky sú účinné od 1.8.2024.

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveniePovoliť všetko

Vážení zákazníci,
máme pre vás novinku! Pokiaľ objednávate do Česka, prosíme vyberte Česko*.
*Váš výber sa automaticky uloží.

Príjemné nakupovanie! 💜